Till Oss Lite Ovanliga Vemodiga Envisa Och Rastlösa; Nu Om Två Tårar Orka Lite till, Ovädret Vissnar, Ebbar ut

Jag vet vad jag vill bli när jag blir stor!!! :) :D :D:D:D :) Äntligen! Det har bara tagit mig snart 20 pluss 5 år :P Men OP-syrra kommer det nog bli av mig om sisådär ett par år till :) :)

Pendlar igen :( tråkigt :( Göteborg-Eskilstuna..sätter sina spår kan jag säga..jag är trött trött trött, är trött när jag är hemma och jag är trött när jag är på praktiken, men nu har jag ju snart kommit halvvägs så det är bara o kämpa på!! Det är ju inte så långt kvar på den här terminen nu :)

Vecka 1 blir det sälen igen med stora familjen :) Mycket mysigt :)

I morgon kommer Emma och lämnar över Milo hos mig i Eskilstuna. Våran lilla hittekatt kan ju inte va ensam hemma i Göteborg när Emma är i Sthlm över helgen så då får även han resa tvärs över riket :P Ska bli mysigt att ha någon att gosa med :)

Happ happ! Short but sweet :P

Signing out!


Kommentarer
Postat av: Pierre

Vad duktig du är som kämpar på. Tiden går så fort den här tiden är blott ett minne snart. En vecka i Sälen piggar säkert upp lite ;)

2009-12-09 @ 18:25:35
URL: http://pierrepox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0