Fotosession

Idag är det mulet. Tråkigt väder, svalt och ingen vind.... aka bästa fotovädret ever!!!!!!! Drog med mig en ganska så motvillig flickvän och en överaktiv hund ut i spåret för en liten fotosession :P 
 






Lillskrutt, Skrutten, Hjärtat, Bäbis, Bäse aka Maddox :P Kärt barn har många namn säger man ju ^^


Annars så har jag hunnit gå på ansiktsbehandling denna vecka, fick det i födelsedagspresent av Emma =) Det va riktigt skönt och välbehövligt. Lite skumt att man inte unnar sig själv sådant...
I fredags var jag och J ute på sticky fingers igen och skulle se dia psalmas livespelning, men det blev inte riktigt så... men vi hann se ett annat band (som jag inte vet vad de heter) som var riktigt bra =)
Oh! Såg så klart melodifestivalen igår med!!! Riktigt kul att Norge vann! Hade den låten som favorit sedan J och S kom hem från Norge och jag blev beordrad till att ha den låten på min Spotify :P
Jaja...thats it for now för nu börjar the best of best på wipeout!
Signing out!


Kommentarer
Postat av: Pierre

Det ser ju ut som om du rider på Maddox :))

2009-05-17 @ 22:14:43
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: Kati

Ser ut som att ni hade en mysig dag ju! :)

2009-05-18 @ 13:06:54
URL: http://leapox.bloggspot.com
Postat av: Anonym

Hahahaha!!!!! Det har du rätt i Pierre :P Ser ju helt sjukt ut... hahaha asg

2009-05-19 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0