Glassparadis!!!

Sitter för tillfället hemma hos päronen i Etuna. Kom hit igår redan för jag har skola i morgon. Vårdtekniska övningar... CVK... ska bli intressant det ja.

Valborg firades ute i Slottskogen tilssamans med vårat lilla kollektiv...som för övrigt består av mig och Jennie och våra flickvänner och lilla söta Maddox :P Vi grillade korv och satt och myste i folkvimlet... För vimmel var det. Jösses vad folk! Värsta folkfesten :) Skjutsade Emma till hennes jobb sen till natten så det va nyktert för mig. Skönt det med :P
1a maj drog jag och Jennie ut. Började med lite skumpa och sedan RockBaren och vidare till Gretas. Sen klockan tre var jag halvdöd och slocknade som en stock i bäddsoffan efter att jag proppat i mig min hemmagjorda räckmacka..Kanongod :P

Tror för övrigt att detta är världens godaste glass Häagen-dazs cappuccino caramel truffle! Ah, jösses. Den ska ätas direkt ur förpackningen med liten sked och efter att den stått ute i ett par minuter. Tror att jag ska krevera varje gång jag plockar upp en sked med glass därifrån lådan. Glassparadis, massor med chokladsmak och bitar med choklad och oh oh oh! Häegen-dazs ÄR DET GODASTE som finns!!!! Mumma :P så köp RIKTIG glass nästa gång! Ja, dom är DYRA, men det är värt varenda krona för man njuter av varje sked!

Kommentarer
Postat av: Kati

Mumma - men har du testat Ben&Jerrys? Kanongod glass det med!!! :) Om vi någon gång skulle råka vara i Stockholms innerstad samtidigt så kan vi väl gå till deras glassbar i Gamla Stan? Fick lite flashbacks till vår julhandel i Stockholm för tre år sedan, det var kanonkul! Men nu kanske det får bli träff i Göteborg i stället? KRAM KRAM KRAM!!!

2009-05-03 @ 23:51:53
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: Sanna

Håller med din syster! Ben&Jerrys är kanongod! :) Min favorit, Strawberry Cheesecake, slår allt! Du får se till att höra av dig nästa gång du är i Tuna. Vill jue träffa dig!! Puss och kram

2009-05-05 @ 14:48:58
URL: http://sannalajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0