Ska lära mig hoppa över stenarna i bäcken. Man måste faktiskt inte klampa rätt igenom så att kläderna blir blöta...tar lång tid för dom o torka då...

Att kunna göra något så bra på ett försök bara...rakt igenom...Vissa verkar ha mer talang än andra :P Har iaf suttit nu o fiskat upp lite Lykke Li.
Lyssnade på henne jättemycket ett tag förra vintern tror jag att det va...
Hur som hellst så hittade jag en av de finaste videorna på youtube med henne.
Helt enkelt, utan kruseduller...precis så som jag tycker om det :P Ibland behövs det inte mer än ren och skär talang ^^

  

Sitter just nu igentligen o fördriver tiden till seminariet som ska börja om nån timme. Så med datorn i högsta hugg och med en nykokad kopp med hett kaffe sitter jag i morgonrock och bloggar :P
Lite vårkänsla här i Göteborg, fastän att det är molnigt, inte som igår när det var strålande sol ute o jag va ute i vårjacka o gick :) Riktigt skönt!!!
Jag är nog ganska duktig på o sätta krokben på mig själv tror jag...
Ska försöka traska ut till köket o fylla på mitt kaffe (som svalnat nu by the way ^^) utan o ramla över mig själv o mina känslor som springer skyttetrafik mellan väggarna i lägenheten :P
Signing out!


Kommentarer
Postat av: Pierre

Vet du vad jag tror? Om man hoppar över stenarna, står man likt förbannat där mitt i bäcken snart ;) Japp våren är varmt välkommen NU.

2009-03-06 @ 18:09:36
URL: http://pierrepox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0