Husmanskost :S Hur var det man gjorde nu igen???

Hittade sötaste bilden på lilla bäbisMaja och mig idag...Jösses vilken liten klutt hon har varit!!!!

Hur som hellst så har jag sällskap hela denna hemma i Gbg. Emma har jobb så hon kommer o stanna till fredag kväll :D Massa glad över det :D
Sen kommer Jennie hem på torsdag  :D Nog för att hon inte stannar längre än till fredag, men det känns skönt att hon kommer hem en liten sväng iaf :D
Tänkte faktiskt laga köttfärssås och spaghetti för första gången på egen hand idag...Hmm, det ska ju vara nåt som alla som flyttar hemifrån bör klara av...Men jag har typ aldrig lagat det förut...Be mig laga nåt asiatiskt eller nåt med musslor eller skaldjur o jag kan kasta ihop en gourmetmiddag, men vanlig "svensk" husmanskost??? Tror att jag hoppade den biten när jag var i tonåren :P Vi får väl se hur det går och om flickvännen ger tummen upp :P Men hur svårt kan det vara igentligen?!?!? Kan inte vara mycket svårare än pannkakor som jag gång på gång misslyckas med ;) Men nu jehflar...här kommer evapeva o ska bli guld på o laga husman :D :D

Nope, nu ör det dags för gymmet o sen affären för att till sist plugga vårdteorier :D
Signing out!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Du är ju mästerkock! Och alltid noga med måtten ;) Ha det..

2009-03-10 @ 22:22:50
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: Pierre

Oj glömde...Vad liten och söt Sparktakus var :)

2009-03-10 @ 22:24:35
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: Kati

Sötnosar!

Du är ju guld på att laga mat! Tips till pannkakorna: stek inte på för hög värme. & använd margarin, inte olja att steka i :) KRAM

2009-03-11 @ 16:02:35
URL: http://leapox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0