En veckare senare än lovat, men bättre sent än aldrig va?!?! :P

Wohoo...jösses, nu kommer hon äntligen och skriver ett nytt inlägg :P Närå, men jag hade faktiskt lovat att jag skulle ha skrivit ett inlägg i lördags, men det blev inte riktigt så...*host* hade annat för mig...

Var iaf ute med J och A i fredag, en vecka sen nu... (jösses!) Hade beställt bord på Grappa, men eftersom att vi hade så roligt med vårat projekt att försöka pröva på varenda spritsort i Js barskåp :P Vi gick istället till Papas Tapas och köpte med oss lite hämtmat. Riiiktigt gott var det....speciellt när man fick det gratis. Det var som att vinna på triss, iaf för en fattig student, att få gratis mat. Trodde ju att dom skulle ta betalt där ett tag, men det visade sig att när servitören sa "vänta lite" så hiva han i två nävar godis i påsen istället för notan :D Uuunderbart :D Var nog mitt favortitsätt att tjäna ett par hundralappar ^^



Annars den här veckan så har jag börjat läsa enbart teori igen, patalogi. Asskönt :D Jag njuter av varje sekund jag inte behöver sitta o skriva på någon hemtenta :P

I morgon bär det av hem till T tillsammans med B. Ska bli kul att ses alla tre tillsammans igen, det är så sällan det händer nu för tiden...Jag har ju inte ens sätt Ts nya lägenhet och hon har bott där sen 1a december...inte bra. Fy på mig :P Nu ska vi iaf laga lite gott o dricka lite gott tillsammans i morgon. Precis vad jag behöver efter en hel veckas råplugg :D Leeedigt^^

Signing out!

Kommentarer
Postat av: <3

den där maten såg inte spec aptitlig ut... :P

2009-01-17 @ 22:14:42
Postat av: Eva

ah, den va godare än den ser ut att vara... den har misst en del av sin...ööh...estetiska sida på grund av att vi..hmm...sprang som dårar :P

2009-01-18 @ 16:07:54
URL: http://foreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0