Nope, jag har inte gått och dött uppe i Sälen :S Bara rumpan som är lite mycket öm :P

Ah :) Säääälen va underbart! Jag vill åka tillbaka nu Nu NU!!!!! STällde mig på en bräda med för första gången, det var svårt. Assvårt, men jag lyckades ta mig ner för en röd backe innan vi åkte hemåt :D :D :D :D Snacka om att jag kände mig bara liiite bra :D Hade iof en snäll flickvän som var vilig att lära mig hur man gör, så det underlättade en hel del. Men som sagt så hänger det inte bara på läraren, man måste ha en duktig elev med ;)
Tur att hon var villig att jobba gratis iaf för nu finns det inte mycket grönt på kontot längre :( ´Men det var väl spenderade pengar om ni frågar mig :)
Sälen eller liknande är BOKAT för nästa år om ni frågar mig :)

Sista veckan på praktiken nu och jag har den här veckan och nästa vecka på mig att skriva två hemtentor och göra två seminarium. Ah shit vad det har lagts saker på hög när man varit ledig i en vecka. Men jag har varit tillräckligt smart så jag har iaf börjat lite med en av tentorna och ett av seminariummerna är redan klara för start :) Längtar tills detta är slut och jag får återgå till att läsa teori och kanske jobba lite vid sidan av så att man får in lite PENGAR på kontat :P

Bilder kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: Kati

Duktiga du med brädan då! Det var riktigt kul och framför allt mysigt i Sälen! Hoppas ni kan tänka er att åka med småbarnsfamiljer igen, hah hah! :)

2009-01-06 @ 01:05:18
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: jossan

tur att du inte gått o dött i sälen. börja fundera vad som hänt. dåligt med uppdateringar på senaste :p praktiken, fortfarande på hagalund? kom ner o hälsa på mig nån dag :)

2009-01-06 @ 10:16:07
Postat av: Eva

Mm..har verkligen varit slött med uppdeteringar, men förhoppningsvis så vänder det nu igen :P

Min praktik slutar nu på fredag så jag kan nog tänka mig att kika in nån dag när du jobbar :) :)



2009-01-06 @ 13:13:28
URL: http://foreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0