Födelsedagsfirande

Har firat min födelsedag med familjen i Eskilstuna idag :) Hur mysigt som hellst med kaffe, tårta, käk, vin och Cava...*mums och slurp* Pappa köpte en blåbärstårta till mig från IcaMaxi som var så jäkla god så jag åt en stor bit, fastän jag var proppmätt :P Som vanligt när det är gott ^^ Snart vankas det bastu och en öl... Massa skönt!
Fick jättefina presenter och hade kanonsällskap och lekte till och med kurragömma med Maja som alltid ville visa vart jag skulle gömma mig...

Skrev tentan idag uppe i Fagersta med. Gick asabra så det känns finfint :D

I morgon kl 10 åker mitt tåg hem härifrån igen. Vet inte exakt hur dagen kommer att se ut i morn, men tror att vi ska ut o käka lite gott o sånt :D :D :D

Nähepp, nu är det dags för bastun!

  Hmm...ja, mina föräldrar har lite sjuk humor ibland....

Kommentarer
Postat av: Kati

Grattis grattis! & tack för en fin middag :) Ha det så kul ikväll! :)

2009-04-18 @ 08:39:06
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: josefin

grattis, grattis, grattis på din födelsedag!! hoppas allt är bra?! vi får ta en kröka-kväll i sommar!!! som sist du vet ;) sköt om dig!

2009-04-18 @ 09:09:39
URL: http://josefingustafsson.blogg.se/
Postat av: Pia

Ooops (skams pa mig) vi missade vist din fodelsedag. Grattis i efterskott. Belle skickar massor av kramar (jag med).



Pia







2009-04-20 @ 04:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0