Äntligen Ler Själen, Konstigt Att Där Eva Står Kastas Oron Rättrådigt (älskade skor :P)

Spenderade min kväll hemma hos C igår. Det var riktigt trevligt faktiskt. Fick både pimpla vin och spela GH3. Finns det nåt bättre kvällsnöje än det? Speciellt inte när man kan briljera med sin fantastiska talang...eller inte...hahaha....riktigt roligt va det iaf. Kom hem ganska tidigt, klockan 12 låg jag i sängen redan, men somnade inte på ett par timmar i alla fall för att telefonen satt fastklistrad vid mitt öra :P Inte för att jag klagar ;)
Bilder från kvällen finns på Sannas bloggsida. Om ni spanar in mina länkar så hittar ni henne där :P

Pratade med J som är i Gbg igår och vi kom överräns om att som det ser ut nu så nöjer vi oss med det mesta i bostadsväg. Jag har börjat leta efter sånna som till och med hyr ut rum bara så att jag kan påbörja min flytt ner dit så fort som möjligt. För det ultimata vore att jag hittar nånstans att bo innan jag börjar min praktik här i stan. Så nu letar vi efter enstaka rum, 1:or 2:or 3:or och 4:or...haha, söker allt i princip, våra kriterier är ganska flexibla så att säga ;)

Ah, idag blev det äntligen av! Känner mig faktiskt väldigt duktig, för idag var dagen då jag rensade min skogarderob :P Det blev en hel del skor som åker ut, men jag hade inte så många skor som jag trodde att jag hade. Räknade till 44 par...trodde att jag skulle va uppe i en lite högre summa så lite positivt överraskad blev jag :D Men nu efter detta dåd mot mina älskade skor så äger jag bara 20 par. Men det är riktigt tjusiga skor så de får vara kvar ett tag till :P

                    <----Före        
                <---Efter

Ah...tio kilo lättare känner jag mig!

Signing out!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Är det från dig Maja fått sin skofetisch tro?

Tips på lägenhet.



Det går tydligen lättare om man söker bostad som firma. Kolla här: http://amandaberg.bubbleroom.se/?intBlogId=1345&comment=1



Ses//Pierre

2008-09-03 @ 23:41:20
Postat av: Kati

När räknas det som skofetischm? Hah hah! (överEns föresten, hah hah. Jag är ju på jobbet nu när jag läser och jag är ju lärare.)



Egentligen syrran, så vore det kanske bättre att få lägenhet efter praktiken? För du måste ändå bo i din hemstad under praktiken ju... Vet att du vill flytta dock! Så jag håller tummarna!

2008-09-04 @ 12:14:59
URL: http://leapox.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0