På väg till Etuna

Tillbaka till Eskilstuna igen...sitter just nu på tåget och skriver. Det har ju nästan blivit en standard att jag skriver när jag åker tåg. Det kan nog bero på tristessen :P Det händer ju inte så överdrivet mycket när man sitter och åker från en sida av Sverige till den andra.

Glömde päronens kamera hemma i Göteborg...och innan dess så glömde jag alla sladdarna till den hemma hos dom. Där har ni anledningen till varför det är så dåligt med bilder på min blogg nu när jag flyttat.

På tal om kort så har jag och J bestämt oss för att skaffa oss ett gemensamt konto på bilddagboken där vi kan ladda upp alla våra fina bilder...Än så länge så är det bara en tanke, får återkomma när det väl sker så ni vet vart ni kan hitta oss.

Det ska i alla fall bli skönt efter den här veckan när båda flytten är över...äntligen får jag tillräckligt med tid till att börja skriva min hemtenta... :D För ledig blir jag ju inte tråkit nog... Men jag har ju världens bästa studiemiljö när jag sitter i min nya lägenhet :P

Ska sova en liten stund till nu...zzzZZZzzz

Kommentarer
Postat av: jennie

saknar dig redan här hemma!! skynda dig tillbaka!! puss

2008-10-14 @ 17:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0