Ett steg närmare :D

Skrev tentan i läkemedelsräkning idag och det känns som att det gick grymt bra! Tror faktiskt att jag klarade den! Helt underbart vore det om man lykades fixa den på första försöket ,för det är ju många som skriver om den många gånger. Inte för att den är speciellt svår, utan för att folk är ganska duktiga på att göra slarvfel :P Men jag förstår ju varför det är så viktigt att man måste ha alla rätt för att bli godkänd på den här tentan. För om vi räknar fel på en dos när vi väl är färdigutbildade så kan vi ganska lätt ha ihjäl folk. Det är inte så kul och pumpa i någon flera g, när det var meningen att patienten bara skulle ha ett par mg :P Ajajaja....inte så lätt att komma ur den sitsen inte ;)

På nästa helgs schema står i alla fall en liten tripp hem och :D Ska gå på Lissebergs julmarknad med J. Den ska visst ha premiär den helgen. Det ska bli så underbart att äääääntligen få komma hem igen :D :D :D

Gluttade runt på youtube lite ikväll med....hur jag nu lyckades hitta tid till det...hur som hellst så måste jag bara säga att 30 seconds to mars låter helt underskäna acustiskt (vette 17 hur man stavara till det på svenska :P). Finns inget som jag inte tycker är bra eller mindre bra...Dom är helt grymma rakt igenom, både acustiskt och inte. Verkligen gåshud!!!!
Ett litet klipp på en av dom bästa låtar i världen just nu:
30 seconds to mars/a modern myth (acustiskt till och med, bara för er ^^)



I've been thinking of everything
I used to want to be
I've been thinking of everything
of me, of you and me

I'm in the middle of nothing
and it's where I want to be
I'm at the bottom of everything
and I finally start to leave

and I swear to god
I've found myself
in the end
The Story/30 seconds to mars

Saknar dig, inte bara lite...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha.. Jadu, det får vi se när det blir!

Ikväll så sitter jag bara hemma och ska ta det lugnt.. skönt det med! :) Hoppas att allt gick bra med tentan, men det tror jag säkert. :) Puss

2008-11-08 @ 02:49:58
URL: http://sannalajnen.blogg.se/
Postat av: josefin

när är det du kommer till lilla torshälla då? saknar dig på kvällarna :(

2008-11-08 @ 18:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0