Maskerad???

Landstingspraktiken är över :D Känns både superskönt och jättetråkigt... Nu har jag ju bara min praktik inom kommunen kvar så är jag färdig för den här terminen :D :D :D
Hade slutvärderingen idag med min handledare och det gick faktiskt bra, så nu känns det tio gånger bättre!!! Lite tråkigt bara att jag inte hade chansen att ha min slutvärdering med henne som jag gått med allra mest. Men men jag känner ju att jag fick rättvist betyg i alla fall så det är väl det som räknas...

Var med på en operation igår. Så jäkla intressant och riktigt kul och vara med på!!!! Känner att det verkligen är något som jag vill arbeta med. Eva Operationssjuksköterska låter väl roligt. Får se om jag blir det...hinner nog ångra mig flera gånger om, kanske börjar arbeta inom det pallitativa....vem vet? Får försöka hålla mig lite öppen för det mesta, men just nu så är det operation, inte anestesi :P

I morgon så är det dags för maskerad hemma hos en av mina systrar :D Får se om jag vågar ta några bilder, kanske blir livrädd för min egna skugga eftersom att vi är tillsagda att klä ut oss till något läskigt :O Försökte fundera ut något bra att klä ut mig till...mamma sa att hon o pappa hittade min piska (öh...mitt ridspö :P) så jag kanske ska ta med mig den och vara mig själv + assesoar...haha...äh, får brainstorma lite nu ikväll tror jag :D

      
Triss i mig och syster Kati

Kommentarer
Postat av: Kati

Klart du kommer imorgon! Piskan låter ju klockren!



Kul att utvärderingen gick bra! :)

2008-11-27 @ 22:45:18
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: Pierre

Vad lika ni var på de här bilderna! Kul att det gick bra på utvärderingen, med det visste vi ju :)

2008-11-27 @ 22:56:49
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: Anonym

äntligen kommer du komma lite närmre ditt gamla jag, torshälla ;) när börjar den praktiken? på måndag? du vet vart jag håller hus ;) ses!!!

2008-11-28 @ 09:03:28
URL: http://josefingustafsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej gumsan! Kul att utvärderingen gick bra. Men du vet jue att du kan det där! :)

Va kul med maskerad också.. Hoppas ni får roligt!! Och du.. du är väl knappast skrämmande! Haha

Puss och kram

2008-11-28 @ 20:08:02
URL: http://sannalajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0