Ny layout :D

Ah, ni anar inte vilken vecka det va förra veckan! fullt upp från den stund man vaknade tills den man råkade däcka någonstans som vid det flesta tillfällen var sängen. Men får väl erkänna att jag somnade till lite här och var :P

Är hemma hos päronen i Etuna nu iaf fram tom fredag nästa vecka...vilket borde vara den 14/11 om jag inte är helt ute och cyklar...Var ju tvungen att lämna gbg på grund av praktiken som jag började för en vecka sedan. Så om ni undrar vart jag är på dagarna så är det bara att glutta till på avd 61 G på MSE så hittar ni mig där.... Det är verkligen superkul att gå på praktiken än så länge, har lite svårt för att komma upp på mornarna nu när det är så mörkt ute...men man har ju lyckats med att leka morgonpigg i fyra års tid så jag kan nog klara ett par månader till :)
Vecka 49 går jag ut på min äldrevårdspraktik så då kommer jag att vara på Spångagården (Hagalund) i T-hälla...weee, det är ju inte så att jag kanske kommer att känna igen några där med tanke på vad jag har jobbat med tidigare :P

Åkte till Mstad i helgen för att häls på E som var hemma :) Stackarn fick höra mitt övertrötta babblande på bussen mellan skövde och Mstad...Inte lätt när man är så trött att man bara vill krevera :P
Var på hopptävlingar i stallet där hela söndag eftermiddag. Var ganska kul faktiskt om man bortser från den jäkla kylan som börjar komma nu. Hade på mig dubbla handskar ett tag så det blev lite bättre. Lånade kläder hade jag med eftersom att jag hade veeeerkligen räknat med att det nästan är vinter ute :P
Lördag kväll spenderade vi på statt bland fejkpoliser och smådjävlar. Känndes som om hela Mstad var där för det var ganska fullt, men E sa att det har varit typ tio ggr värre....men vad kan man änta sig när stan bara har ca 2 krogar :P Haha...härligt med småstäder jue där alla känner alla....

E undrade förresten här om veckan varför jag bara skriver första bokstaven i allas namn och inte hela namnet...hmm...bra fråga igentligen....tror att det till största delen hänger på att jag inte vill hänga ut någon i min blogg om jag inte har underrättat att jag kommer att skriva om dom, men sen kan det ju vara en stor portion lathet :P Varför skriva hela namnet om det räcker med att bara skriva första bokstaven ^^ Tänkte iaf kläcka ur mig namnet på flickvännen min (om ni nu någon gång undrat över vad hennes namn är :P)...har för mig att hon sa att det var okej, men man vet aldrig...hon kanske kommer och jagar mig i drömmarna och tvingar mig att bara kalla henne för E istället för Emma på min blogg ^^

Fick förresten en banner av den bästa svågern i världen!!! Grymt snygg va?!?!?! *pekar uppåt* Tack så mycket Pierre!!!! :D
Tog modet till mig och la upp den själv på min sida....med blandade resultat...trodde att det blev jättebra först, men nu när jag var inne på min sida nyss så såg man bara bannern och senaste inlägget, allt annat är borta, bl a alla länkarna och profilbilden....får se om jag lyckas ordna det ikväll, eller om det bara är min dator som strejkar....
Ska läsa lite mer läkemedelsräkning nu till tentan som ska skrivas på torsdag...alla rätt.....får se om jag lyckas på första försöket :)

Signign out!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej snygging,

Det var pa tiden... tank pa att vi har pa andra sidan Atlanten inte gor annat an kollar in pa din och Kati's bloggar. Du ser jatte fin ut pa din banner. Ring nan gang horru!!!

2008-11-04 @ 00:07:46
Postat av: Sanna

Instämmer med föregående skrivare!! Du får uppdatera lite oftare. ;) Kikar in flera gånger per dag för att se om det dykt upp nått nytt inlägg. Nu när jag är här i Florida är det inte lätt annars att hålla sig uppdaterad på vad folk gör.. ;)

Trivs du bra på praktiken? Jag lovar att jag ska tänka på dig när jag sitter i solen och har det bra. Kan inte påstå att jag saknar vintern hemma alls! Mycket bättre såhär jue.. ;) Puss

2008-11-04 @ 05:55:22
URL: http://sannalajnen.blogg.se/
Postat av: Pierre

Det blev ju nice, och här verkar hela bloggen fungera/synas! Är det något html tjafs så är det bara tjoa så fixar vi det. Kom och kompa på GTH någon dag ;)

2008-11-04 @ 08:46:10
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: Kati

Baby sister! Saknar dig! Kom på te och GTH nu när du är här! & skriv gärna lite oftare, kollar ofta in din sida... som nu är ännu snyggare med bannern. KRAM!

2008-11-04 @ 19:51:58
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: Pierre

GTH! Jag kan till och med ha en freestyle med annan musik medan vi lirar så det blir lite jämnare ;)

2008-11-05 @ 19:48:46
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: Eva

Haha...superkuuuul verkligen pierre :P Kom och tala med oss vuxna sen när du vågat kliva upp en nivå på svårighetsstegen :P Medium är för amatörer ;)

2008-11-08 @ 00:54:27
URL: http://foreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0