Göteborg

Nu är jag äntligen i Göteborg! Har precis landat i en liten liten studentlägenhet, en etta med ett pyttekök i hallen. Här ska vi sova tre personer de närmaste dagarna. Det roliga är att det inte är vi människor som tar upp mest plats, utan alla min kompis väskor som hon packat eftersom att hon flyttar hit. Lite innan mig, men vad fasen gör det, för snart kommer ju jag också och bosätter mig i denna lilla storstad. Snarast möjligast tack!
Ganska stora förväntningar har jag på denna resa faktiskt. Har en känsla av att jag inte kommer att bli besviken heller.  Ah, min nya hemstad :D Göteborg. Det är inte dåligt det :P

Kommentarer
Postat av: Kati

Hoppas du/ni hittar lägenhet snart då! Kram

2008-08-21 @ 22:17:17
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: P

Tänk att det även bodde en liten skribent i dig. Nu skiter jag i kvällstidningarna ;)

2008-08-21 @ 22:18:54
URL: http://pierrepox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0