Pillemariska Ångande Kramar Rika Är För Tillfället Så Kära I Varje Andetag MÖTS VI (På kräftskiva möts vi :P)

Man kan lite lätt säga att de senaste två dagarna har jag haft fullt upp. Jag har sovit alldesles för lite, så i morse när jag kom in på jobbet (efter att jag försovit mig bör tilläggas) Så kollade alla på mig med glada och pigga miner och sa "här har vi någon som inte sovit speciellt mycket inatt" varvid jag lite lätt roat säger "mmm....inte igår natt heller". Suuuperkul och se ut som faen när man jobbar sin sista dag...eller kanske inte...eller vem bryr sig, snart behöver dom inte titta på mig alls längre :P Men visst bör man oroa sig när (pantionärerna) (pansionärerna) pensionärerna börjar fråga om man inte är en morgonmänniska. Hahaha...superkul
 
Igår var det i alla fall en riktigt härlig kväll. Först var det kräftskiva där det moffades kräftor som tusan, och fort skulle det gå eftersom att jag och min syster är mästare på att äta kräftor. Det brukar alltid bli hon och jag som får fajtas om den sista kräftan, men snälla som vi är så slutar det alltid med att vi delar. Jag som får alla klorna som är kvar och  äran att "suga" och hon som får ta den sista kräftstjärten och kräftsmöret :P *yumyumyum* Jag skulle kunna leva på kräftor och sushi...och på spenat också för den delen. Vet i och för sig inte hurdan variation det skulle bli på min kost då, men vad fasen, vem bryr sig om man får vältra sig i det man tycker är absolut det bästa i matväg :D

Lyckades ta mig ut på krogen igår igen. Det var helt okej, men jag började bli väldigt trött vid den tiden så jag var något lycklig när jag fick krypa till kojs vid halv tre inatt...Det var inte att leka med, riiiiktigt skönt o krypa ner under täcket. För skönt visade sig ju tillslut eftersom att jag vaknade tio i sju. Inte nå vidare eftersom att jag började jobba klockan sju... Men, what´s a girl to do? Tråkit nog så jag ut som en grottmänniska när jag vaknade med ögon så jäkla svullna att man knappt såg att jag hade ögonlock :P Men tack och lov så börjar det lägga sig nu. Undrar om det beror på att jag hade med mig en isbit i bilen som jag höll över ett öga i taget. Tänkte ta det gamla hederliga skedtricket, men det fanns ju inte tid till det.
Hmm...tror nog att det blir bättre när jag flyttar eftersom att krogarna är öppna till fem i Göteborg, då kan man ju åka nästan på en gång från festen till jobbet :P Haha...inte helt fel :P

Signing out!

Kommentarer
Postat av: P

Gårdagsbevis hos mig ;)

2008-08-31 @ 16:12:02
URL: http://pierrepox.blogspot.com/
Postat av: You know who (A)

Hur f-n stavar du pensionärer då, pantionärer!? Svenska tvåå! Gulle du ;)

2008-08-31 @ 17:47:14
Postat av: Kati

Pensionärer!!! Jag tror att du festar för mycket och läser för lite eftersom du börjar få problem med stavningen, hah hah!



Kräftskiva snart igen? Är redan sugen på fler... Eller så kan vi rulla lite sushi. Du är ju bäst på riset! Betyder det att jag måste åka ända till Göteborg snart för att få vräka i mig de godaste rullarna? Grr...

2008-08-31 @ 22:51:17
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: muaha

tredje gången gillt minsann ;)

2008-09-01 @ 01:43:21
Postat av: Eva

Bättre sent än aldrig ju :P Är man bara ihärdig så brukar det mesta ordna sig. Till och med mina övertrötta hjärnceller :D

2008-09-01 @ 15:13:10
URL: http://foreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0