Galna Anmärkningar Måste Man Alltid Leta Tillbaks Jag Orkar Bara Böla (gammalt jobb :P)

Hmm...man vet att man inte har så mycket att göra på jobbet när man kan sätta sig ner o blogga den sista timmen :P Haha, en av fördelarna med mitt nuvarande arbete. Har bara två dagar kvar efter denna och jag längtar som tusan till söndag när jag kan ta mitt pick och pack och säga tack för dom här åren ;) Det blev lite längre än vad jag hade planerat. Meningen var ju att jag bara skulle ha det här jobbet som något extra efter att jag studenten, men icke. Det blev som det har för de flesta som började här; man blir kvar och degar ett antal år efteråt. Men nu är det i slutsvängen för mig i alla fall! Känns helt fantastiskt faktiskt!

I morgon, lördag, blir det utgång med några tjejer från jobbet :D Riktigt roligt gäng att hänga med på krogen, speciellt om man inte måste jobba samma kväll, för då får man hämta upp alla dragna människor med jobbarbilen. Men vad gör man inte när dom ber så snällt :P Fick poppa musik som f-n förra gången jag och en tjej till hämtade resterande kollegor från landet med bilen. Vet inte vad chefen skulle tycka om det, men det man inte vet, mår man inte dåligt av som man brukar säga ;-)
Det är ju rätt orättvist mot min lilla stad o jämföras med den härligaste staden i hela Sverige, men krogarna här suger ganske rejält :P Men jag vet att vi kommer och dra oss till "sommarens sista suck" senare på kvällen och lyssna på lite roliga liveband så det blir lite annorlunda utekväll mot vad det brukar bli. Vet att en av mina gamla klasskompisars band ska spela där. Och som det brukar vara i denna stad (att alla känner alla) så vet jag att min jobbarkompis lillebror spelar i samma band och killen jag känner har en storebror som min storasyrra känner o blablablablabla.....häääärligt med småstäder...Endless circulation heter dom:

 

Min kompis i Gbg är i alla fall bjuden på värsta festen, dit även jag var bjuden. Men, men, plikten kallar och jag svara som vanligt. Så den festen skippar jag. Grämer mig som fasen över det, men jag vet ju att det kommer att komma fler tillfällen så jag misströstar inte....eller jo, lite kanske, men man måste ju hålla skenet uppe ;-) Det kommer att hinnas med att festa där nere också. Först måste man festa "hejdå" i sin egen stad innan man kan börja "hejfesta" i den nya :P

Signing out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas Sucken blir kul! & tack för ikväll, kräftor o du o jag går långt tillbaks i tiden och förhoppningsvis hör de även framtiden till. Kram!

2008-08-30 @ 22:33:42
URL: http://leapox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0