Blondiner har roligare :)

Är i Eskilstuna över helgen nu igen. Fick åka Swebuss hit den här gången. Smidigt, men obekvämt.. 5 h 30 min tog det. Inte så kul. Föredrar nog att åka tåg om det finns några sista minutenbiljetter kvar...för då kostar dom ungefär lika mycke...
Var i stockholm igår med familjen och firade min systerdotter som har fyllt 3 år. Snacka om att tiden går, och i de flesta fall så märker man inte av den, för jag har ju slutat att åldras nu har jag bestämt :P Bara mina syskonbarn som blir äldre, så efter ett antal är har dom växt ikapp mig :P

Idag har jag äääntligen klippt och färgat mitt hår! Ni anar inte vilken skillnad det blev :) Känns så jvla skönt o kunna borsta igenom håret utan att det blir tovigt på en gång (JA, jag VET att det var slitet :P), en liten utväxt på några pluttiga 5 cm var det också som är är väck nu. Så fram med solbrillorna nu för nu är det BLONT! Skönt med vår o jag kan ha den ljusaste av kaluffser :P
Nope....tillbaks till hemtentan...
Signing Out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Looking hot ;)

2009-05-10 @ 20:12:09
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: Eva

oh! man tackar syster yster =)

2009-05-10 @ 23:32:39
URL: http://foreva.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahaha.. va söt du är! Du kommenterade ungefär samtidigt som jag höll på att knåpa ihop ett inlägg.. Det har varit ganska mycket i helgen igen. Hoppas du har haft det bra! :) Puss

2009-05-11 @ 11:58:31
URL: http://sannalajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0