Vårvintervårvintervårvintervår...

Ah! Jösses! Vad var det som hände med det fina vårvädret :S Det har varit hur fint som hellst i veckan o sen så kikar man ut på balkongen idag och ser det här!!!! Vädergudarna måste ha tagit semester eller nåt för nu är det kallabalik :P Jag som ville ha våååååår :) Men men..nu blir det väl desto roligare när det blir "på riktigt" :D
 

Men jag deppar inte ihop. För idag så kommer Jennie heeeem :D Ett litet tag iaf. Och jag har faktiskt köpt Twister som ska provköras nu ikväll tänkte jag :D Får se hur många blåmärken man kommer att ha i morgon för ja, det Är på blodigt allvar ^^ Haha

Nope, nu är det dags o laga lite mat.......
Signing out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0