Några bilder från Sälen :)

Jahapp, se vad duktig jag är som redan lägger ut bilderna som jag lovade igår :D Det kallas för förbättring folk :P
Hade inte så många bilder tagna från Sälen nu när jag kollade igenom päronens kamera. Här är väl ett litet (kasst) urval. Men, men...tur att det finns andra som har tagit lite bilder från backen iaf :P Om ni har tid och lust så kan ni ju browsa på bilddagboken och leta upp emmas lilla sida så får ni se lite fler bilder från sälen...eller så klickar ni här för att komma dit...Jag vet ju vilket det smartaste alternativet är iaf ^^

Joels 6-års kalas firade vi med en smarrig snötårta. Så god så det vattnas i munnen när jag tänker på den :P Obligatoriska blåsa-ut-ljusen kortet fick jag med som tur var :)
 

Hela 4(!!!!!!) bilder från nyårsafton. Yay...kanske skulle ha som nyårslöfte att fota mer och bättre så kanske vi alla skulle se lite gladare ut :P Men vi var nog alla lite slitna redan då. Vill skona er från att titta på bilderna från senare i veckan.... Men det är tur att päronen orkar se lika glada ut som dom är :P




Så jäkla underbar du är 
                 <3

Kommentarer
Postat av: Pierre

Det var en riktigt kul resa :D Sälen eller skidor borde vara obligatorisk varje år.

2009-01-07 @ 09:53:27
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: Kati

Fina bilder ju! Var inne och kikade på Emmas med :)



Tog inte jag en del kort på dig och Emma på nyårsafton? Förresten... med tanke på "slutet på veckan-miner", hoppas ni kan tänka er en ny resa (v. 1 2010, dvs om ett år).... KRAM

2009-01-07 @ 19:03:12
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: Kati

Finabilder ju! Både här och på Emmas bdb.



Hoppas ni är sugna på en resa till om ett år! KRAM

2009-01-07 @ 19:04:45
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: Eva

mm...du tog några bilder på mig o emma, men många av dom va suddiga...tråkigt nog :( Men men...ett par bilder blev det iaf :)

Jag är iaf sugen på o åka igen nästa år... Skidor (och bräda nu för tiden) ska åkas minst 1 gång om året enligt min nya standard :)

2009-01-07 @ 19:47:25
URL: http://foreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0