Jösses, nu har man börjat blogga när man till och med befinner sig på praktikplatsen...Inte bra :P

Nu jäklar! Nu är det näst sista dagen/kvällen på praktiken sen är det SLUT!!! Wee...ni anar inte vad skönt det känns! Snart får man återgå till att endast ha näsan begravd i studielitteraturen och inte skriva en enda hemtenta på flera veckor!!! Yay, underbart! Har lärt mig hur mycket som hellst när jag varit ute och jobbat, fast jag inte jobbat. Jag har suttit och pratat med alla gamlingar på hemmet om allt möjligtr här i livet. Har kanske haft en person nån gång varje dag som jag hjälp lite extra med vardagrutiner och så, men eftersom att jag inte har någon som hellst tvång att bli klar någon speciell tid så har nästan alla gubbar jag hjälp varit riktigt renrakade och välkammade :P Ja, jag arbetar långsamt nu....som en riktig slöfock, men det är mycket roligare :) Det tycker nog både jag och dom...

Var nere på gamla jobbet idag också och gjorde en snabbvisit. Gjorde upp planer om att gå ut med J och A i morgon och äta lite gott och så :P Mysigt värre...har inte unnat mig mycket sånt den senaste tiden så det ska bli lite extra roligt :D

Hmm, inte det bästa inlägget jag skrivit, men vad förväntar ni er när jag bloggar från jobbet ;) Dags att gå ut och göra lite nytta :P

Signing out!

Kommentarer
Postat av: josefin

du gick upp en våning och bloggade istället för att jobba ;) jo juat ja, blir nog grappa imorgon, vi kollade lite på vad de hade för mat o grappa lät godast :) lycka till ikväll.. ses imorogn!!! :D

2009-01-08 @ 16:29:08
URL: http://josefingustafsson.blogg.se/
Postat av: Pierre

Då kan man kalla dig för en betald bloggerska, din lilla blondinBella wannabe ;)

2009-01-08 @ 20:43:52
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: jossan

dåligt med uppdatering nu. låg du bakis hela dagen igår som jag?! ;) herre min jesus, jag ska bli nykterist!!!!!! vilken hangover jag hade.. men det var de värt, ait? :D uppdatera mera! PUSS

2009-01-11 @ 11:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0