Vuxenpoäng...eller bara träning inför seniorlivet? :P

Vår nu :D Massa underbart ute... skjutsade Emma till jobbet vid 21.30-tiden och det var fortfarande 13 grader ute :D Riiiktigt skönt.
Var ut till skärgårn i söndags...samlade kolosalt med vuxenpoäng på det :P Fint väder och bakpotatis med asgod skagenröra åtnjöts i solen innan en långpromenad (ja, hmmm....vuxenpoäng var det ja :P) tog oss till en liten liten liten klippa som blev vår hållplats innan vi tog färjan tillbaka in till stan igen :P Så mina snart fina 24 år kändes mer som det dubbla :P Men det var riktigt mysigt iaf, och ja, man måste ju passa på o vara ute när man är ledig och det är SOL på besök ;)
I morgon..eller, idag blir det väl, så kommer J HEM :D Då ska det drickas lite vin och spelas lite twister och sen på onsdag blir det nog så att jag måste ta mitt pick och pack och åka till Etuna för ett par dagar... Träffa familjen, skriva salstenta och  fira min födelsedag med familjen dagen innan jag fyller. Ska försöka lyckas med att ta mig tillbaka till Gbg på min fördelsedag (vilket är den 18e om ni inte visste det :P). Får se vad slutet på veckan för med sig...Har haft det sisådär med framtidsplaneringen det här året :P Men men, livet bjuder på lite fler överraskningar på det viset ;)
Nu är det nog dags att gå o lägga sig tror jag...ensam :( INTE kul med nattjobb :P
Signing Out!


Kommentarer
Postat av: Pierre

Skärgårn och promenader! Japp så börjar det. Nästa är väl kollektivresa till Ullared för att shoppa foträtta skor ;) Ska i alla fall bli kul å se tant när hon kommer till Ea :D

2009-04-14 @ 20:37:02
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: Sanna

Men Eva.. blev jue nästan chockad när jag kikade in och såg att du skrivit igen! Haha.

Låter som ni har haft det jättebra. Va synd att du inte är i tuna nästa vecka.. för då kommer jag nämligen hem. Hoppas allt är bra iaf. Puss min vän

2009-04-16 @ 20:03:14
URL: http://sannalajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0