Läget Ändras Genom En Ny Hemstad, Eva Trotsar Eskilstuna Nu (lägenheten :P)

Ja, jag lever ^^ Men det har varit lite segt med bloggandet ett par dagar.
Soooo What´s New?
VI HAR HITTAT LÄGENHET!!!!!!!!!!!
En tvåa, i Partille, med en världens största terass (18 kvm), badkar, gym och solarium. Yay! Helt underbart! Bilder kommer förhoppningsvis att laddas upp på söndag så titta förbi då om ni vill se hur jag ska bo :P
Jag bara längtar tills jag kan ta mitt pick och pack o flytta!!!!! Kontraktet skulle visst skrivas på på söndag och så börjar vi flytta på onsdag om två veckor :P Helt underbart! Får tacka J som hade tur nog att vara den första som ringde på lägenheten! Tack hjärtat, stump, gumman och alla andra söta ord ni kan komma på som kan beskriva henne :P

Annars har jag farit och flygit mellan Mariestad och E-tuna dom här veckorna.... Vad som finns i Mariestad? De ni :P
Kanske inte vad, utan vem ^^ 
Var på marknad i Mariestad igår med E i alla fall och köpte en saltlakrits grännastång. Så jäkla god! Och det inköps alltid av mig när jag går på marknader :P Hade med mig det som var kvar av den till tentan som jag skrev idag. Lite extra socker är aldrig fel när hjärnknölarna ligger i hårdträning...
Men en sak måste sägas om marknader; man kan fn sälja allt där! Vi såg stånd med allt från pappersfolie och servetter till rafsetter. Vem sjuttton köper en rafsett på en marknad?!?! Ser bilden framför mig:
"Hej älskling, titta vad jag köpte på torshälla marknad idag" Visar upp det nyinköppte vinröda spetsrafsettet med tillhörande strumpor......eeeeew....kan ni tänka er hur många fingrar som har pillat på dom under dagen!?!?!
Satt och lyssnade på en helt sjuk diskussion över en fika på Ströget igår också....Huruvida det är bättre att råna en bank eller en värdetransport. Skrattade så jag grina nästan....Väldigt lättroad igår :P

Jag hade besök i helgen av E som presenterades för päronen ^^

Ah...kort är bäst så....

Signing out!

Kommentarer
Postat av: :D

Du har sparat duktigt på detaljerna du! Låter som om du haft en grå vecka i M-stad ;P

2008-09-26 @ 19:58:04
Postat av: Eva

Ah, grå vecka var det väl inte, snarere väldigt färgglad...men det mesta som hände där vill jag nog inte blogga om ;)

:D förstår nog varför tror jag ^^



2008-09-26 @ 20:08:59
URL: http://foreva.blogg.se/
Postat av: :D

I suppose I do.... ;P

2008-09-26 @ 22:19:36
Postat av: josefin

grattis till lägenheten :)

2008-09-27 @ 10:48:18
Postat av: Kati

Grattis till lägenheten! Även fast jag vill hålla dig kvar nära mig... men du vet ju att du inte blir av med mig så lätt...



& E presenterades ju även för storasyster mellan. & intrycket var gott :)

KRAM!

2008-09-27 @ 23:13:19
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: Pierre

Och vad har vi lärt oss i dag? Det är bara vinna som räknas, Mvh// GH Hero Mohaaaa ;)

2008-09-28 @ 01:02:25
URL: http://pierrepox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0