Bilder på nya lägenheten!!!

Idag blev det gjort! J var och skrev på kontraktet på lägenheten för ca 2 timmar sen så nu har vi äntligen vår lägenhet i Göteborg :D Inflyttning kommer att ske nästa onsdag-torsdag nångång och jag är som ett litet barn på julafton :P JAg vill flytta nu Nu NU!!!!!
Ah, tiggde till mig bilder från J också, eller tjatade och påminde henne flera gånger om att hon skulle ta bilder på lägenheten så jag kunde lägga ut det på bloggen. Så här kommer dom äntligen! Bilderna på min och Js lägenhet :)

                               
Välkommen Hem :D                    Den lagom stora                                 Köket
                                                             balkongen ;)

           

Sovrummet                             Vardagsrummet med utgång
                                                             till balkongen


Behöver jag nämna att jag tycker att lägenheten känns aldeles perfekt?^^

Annars idag så har jag inte gjort så mycke, suttit på introduktionsmöte på nätet i skolan idag och tog en snabbfika med S på stan. Meningen var att vi skulle dela på en kladdkaka, men glupsk som jag är slutade det med att jag moffade i mig hela nästan helt själv :P oops.... men den var ju så jäkla god och chokladig med sprutgrädde och allt! Jag försökte verkligen hålla mig och hålla konservationen i gång med S, men vad kan jag säga, choklad är min drog ^^ Det är inte mig det är fel på, utan beroendegenens som gjorde att jag inte kan sluta när jag väl börjat äta gott ;)

I morgon blir det föreläsning i skolan först, sen en liten tripp till Js gamla lägenhet för att packa lite. Måste fortsätta med packningen här hemma också....sakta men säkert :P

Signing Out!

                                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va fint det ser ut! Får ta och komma sen när jag kommer hem igen! :)

Och du.. så farligt var det faktiskt inte med kladdkakan! ;) Pussar

2008-09-30 @ 22:27:36
URL: http://sannalajnen.blogg.se/
Postat av: Pierre

Det ser ju riktigt nice ut! Kommer gärna och hälsar på i Gbg. Har skumt nog aldrig varit där. Tack för hjälpen här hemma förresten.

2008-10-11 @ 09:57:13
URL: http://pierrepox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0