Sticky Fingers

I morgon är det dags för mig att fotas på modelhouse här i Göteborg! Snacka om att det är med blandade känslor jag går dit....Har aldrig varit någon höjade framför kameran, men jag har ju fått smygträna med Perre ett par gånger innan så förhoppningsvis så får man i alla fall ett par fina kort som man vågar visa upp :P Samtidigt känns det super roligt att få göra det. Men det kommer nog att vara lite nervöst till en början. Roligast av allt är att dom kommer att sminka mig där med...Jag älskar ju när det är någon annan som sminkar mig! Förhoppningsvis så vågar dom pröva en annan färg än grönt på mig...men så länge det blir fint så :D

Jag och Jennie hade en liten lyxkväll här om kvällen där vi hade fötterna i plastpåsar med olivolja....kalla mig galen (som vissa andra redan gjort ett par gånger) men man fick världens skönaste fötter efteråt! Riktigt att rekomendera om era fötter lider....är ni två så kan ni sitta och asgarava åt varandra när ni traskar runt i lägenheten som bambi på hal is ^^

Annars så flyter dagarna här på rätt bra. Har hunnit plugga...flera timmar varje dag....är faktiskt väldigt stolt över mig själv :P Klarade farmakologitentan med!!!! Yeay! Go Me!

Något mer om kontot på bilddagboken......öööööh.......vi har tänkt att öppna ett, men ja....jag och J är ju inte dom snabbaste i världen när det kommer till sånt :P

I fredags var det utgång med J på Sticky Fingers. Vi såg ett band som spelade....Renegeid 5 hette dom om jag inte minns helt fel (minnet e d sådär med :P).Kanonkväll! Flera gånger dit tack!!!!!

Närmaste dagarna kommer att innehålla fasligt mycket resande.... på torsdag åker jag hem till päronen i Etuna, fredag morgon åker jag till Fagersta där vi ska ha seminarium och på fredag eftermiddag åker jag till Mariestad för att på söndag åka tillbaka till päronen....jösses..... får se sen om jag lyckas ta mig hem till nästa helg sen...har inte planerat så långt än :P Men ett rabattkort på sj skulle inte sitta helt fel...

Nu ska jag gå och lägga mig i ett varmt bad innan jag sätter mig och skriver på min hemtenta som jag gärna vill ha klar ganska snart....

Önskebandet som jag skulle vilja se live är i alla fall die mannequin! yumyum för tjejen i bandet :P inte bara lite grym!!!!!!!


Signing out!

Kommentarer
Postat av: Kati

Hm, syrran! Det verkar som att du snart kommer vara inne på samma studentänkt som jag levde med i många år - dvs kolla in rabatter. Hah hah! Men Pierre som pendlar mycket samlar ju poäng på något som heter Prio... Kolla upp på SJ, eller annars så kan du ju åka SweBus, tror det är mycket billigare! Kram!

2008-10-22 @ 21:34:25
URL: http://leapox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0