Wee...Bara 4 veckor kvar till Sälen!!! Snart uppe i backen :D

Happ 1:a advent idag :D En julstämming har inte lyckats infinna sig än...Har nog haft ganska mycket att göra så julmys-stöket har jag inte ens hunnit börja tänka på. Ingen adventsljustake i mitt fönster än alltså :P Men förhoppningsvis så hinner mna dricka lite glögg med päronen ikväll...

Idag har jag varit på 6-års kalas. Det var min lilla kusin som fyllde år och samtidigt så firade vi även hans mamma, min faster Paula. Hon fick en fräsig liten mössa av oss från Finland. Ett måste att ha i skidbacken...
Det var riktigt trevligt med alla små barn och båda mina systrar var där. Roligt när vi alla är samlade på ett och samma ställe. Annars blir det inte så att vi träffas speciellt mycket längre. Alla har vi ju vårat att ta hand om. Pluss att jag har försökt vara duktig och åka hem till Gbg på helgerna när mina päron har åkt till storasyster i Sthlm. Så lite tråkigt att vi inte träffas så ofta, men å andra sidan så blir det hela roligare sen när vi väl gör det :D

Var på Scary-partyt i fredags iaf. Det var kul faktiskt, var utklädd till en elak skolfröken. Det var bara glasögonen som fattades, men eftersom att jag inte äger några så fick jag vara utan...Lika bra var nog det för jag kände mig nog så utklädd som det var, med piska och allt :P Dom högklacka ankelstövlarna är inte heller så välanvända längre...
På kvällen bjöds det på massvis med godis, varmkorv, snacks och lite lekar. Det var ju mest en fest för dom minsta, men vi vuxna lyckades ha riktigt trevligt vi med. Speciellt senare när nya xbox spelet hemma hos K och P drogs fram och rödvinet korkades upp. Vi spelade lips i ett antal timmar och rösten var inte bara lite hes när vi till slut gick o la oss. Trodde att hela min röst hade pajjat och att jag inte skulle kunna prata ett ord på morgonen, men den var faktiskt precis som vanligt....Duktigt av den, har den väldresserad ;) Eller nja, inte så väldresserad längre, men återhämtningsperioden är fortfarande okej :P

Vi kom faktiskt överrens att båda ps2 och xboxen skulle med upp till sälen när vi ska dit och fira nyår...hm, skulle vi vara spelnördar???Näääeee, nu tror jag att du har förväxlat oss med några andra :P

Tänk att ett litet samtal på 11 minuter och 42 sekunder kan göra en så jäkla glad :P Gjorde hela min kväll och säkert hela min dag i morgon...Snacka om att ibland är det inte mycket som behövs för att allt ska skina lite extra ;)


Kommentarer
Postat av: Kati

Härligt! Ni lyckades hålla nollan! :)

2008-11-30 @ 22:07:03
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: Eva

Mmm...härligt värre <3

Jag var aldrig orolig...nope, inte alls... :P

2008-11-30 @ 22:47:11
URL: http://foreva.blogg.se/
Postat av: Pierre

Båda spelen med till Sälen? Kan vi inte bara prata och umgås...NOT Moohaaaa :D

2008-12-01 @ 09:22:12
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: jennie

det lät härligt stumpan :) här hemma är det GT som spelas på högsta volym :) o jag har faktiskt hunnit plocka fram julsakerna oxå så vi har riktigt fint hemma!! så det är bara du som saknas!!

2008-12-01 @ 18:54:50
Postat av: Pierre

Det hade varit ännu spel-nördigare om rubriken börjat med "Wii" :D

2008-12-07 @ 20:18:30
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: Pierre

Det hade varit ännu spel-nördigare om rubriken börjat med "Wii" :D

2008-12-07 @ 20:22:02
URL: http://pierrepox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0