På väg HEM :D

Sitter nu, ännu än gång, på tåget och skriver...Är äntligen påväg hem igen :) Det känns som om der var evigheter sen jag var där, tror att det gått nästan 1 månad. Så nu är det väl på tiden att man laddar om sina batterier lite så att man orkar dom sista praktikveckorna. Vet inte riktigt hur mycket jag har råd att åka fram och tillbaka mellan etuna och gbg. Men förhoppnignsvis så klarar ekonomin ett par vändor till :P

Hade ett snabbt stopp i skövde med. Varför? Mja, var ju tvungen att träffa Emma lite tyckte jag. Så vi spenderade  1 och 1/2 timme tillsammans där innan vi åkte åt varsitt håll. Längtar som f<3n tills hon muckar. Men tills dess så får man väl träffas så ofta det går. Även om det är några fjuttiga timmar i ett kallt och höstigt skövde...wow, nu blev det dramatiskt :P

Nu har jag inge batteri kvar i datorn så jag får väl avsluta här...

Signing out!

Kommentarer
Postat av: Maria

hej!försökt ringa dig o smsa dig men får inte tag på dig, jag behöver hjälp med en sak på min blogg. Vill lägga in en bild överst så som du gjort, alltså inte den lilla presentationsbilden utan den som ligger överst på hela bloggen. ja är för blond för att förstå hur man gör :)jennie har mitt nummer :) kramen

2008-11-17 @ 20:03:45
URL: http://softiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0