Mariestad :D

Sitter i Mariestad just nu :D Nästan nyss kommit hem till Emma från stallet och mina fingrar är så kalla att det tar mig tre gånger så lång tid att skriva för att dom inte riktigt vill samarbeta med mig :P Så om det är fler stavfel än vad det brukar vara så vet ni ju vad det kan bero på...

Hade planerat att åka hem nu i helgen med, men det blev inte så. Har varken råd eller orken att sitta o köra hela densträckan ensam på söndag kväll. Men jag kom ju halvvägs iaf :P

Oh, hade min halvtidsbedömning igår med min handledare som jag har gått med i en dag, max. Känns så fånigt att det är hon som ska betygsätta mig när hon inte ens har gått nästan någonting med mig. Så självklart fick jag sämre omdömme än vad jag själv tyckte att jag skulle få. Typiskt. Och sen när jag sa att jag tyckte att jag borde fått högre på vissa saker så sa hon att jag faktiskt har en vecka på mig att höja mig... Tur är väl det, men hon gav mig ett ganska lågt betyg på frågan om hur jag reflekterade över patientens integritet, autonomitet och bemötandet med anhöriga. Snacka om att det inte alls var nåt rättvist betyg! Jag har ju för f-n jobbat inom vården i 4 år! Jaja, jag har ju en vecka på mig att visa henne att hon har haft fel i sin halvtidsbedömning....Nu jeflar :P

Ser framemot en lugn helg nu iaf. Få lite tid och samla krafter inför nästa vecka. Ska inte göra mycket alls faktiskt :D Sköööönt att man kan ha sånna helger med!!!

Signing out!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Gör som Freud skulle gjort och ge handledaren ett rejält lavemang tills hon kommer på bättre tankar ;) cya traveling girl.

2008-11-22 @ 18:56:38
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: Kati

Hm... visa henne att hon har fel! Idiothandledare då. Jag vet ju att min lillasyster är gó! Hon kan ringa mig... KRAM

2008-11-22 @ 19:30:50
URL: http://leapox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0