Mellan nytt och gammalt

Dagarna i Göteborg är över för denna gång och jag befinner mig för tillfället mitt i mellan min blivande hemstad och min nuvarande, en liten lantliga idyll med bondgårdar och häststall runt husknuten. Lite skillnad från Göteborg, men som tur är så har jag bott i en mindre stad i hela mitt liv så jag har en viss vana inne :P

Göteborg var i alla fall underbart och vi har lyckats få en inbjudan till lägenhetsvisning på onsdag. Vi får se om jag lyckas ta mig ner dit då, eller om min kompis får åka och titta på den utan mig. Förhoppningsvis är den perfekt till oss och självklart kommer vi att få ett tidigare inflyttningsdatum än vad som är sagt :D Haha...

Min sista vecka på jobbet är i gång och jag har ju så tur att jag inte börjar att jobba förens på torsdag :P hehe..inte en dålig start på sista veckan alltså. Som tur är så har jag skolan att okupera min lediga tid med, om jag nu får nån ledig tid :P

Signing out!


Kommentarer
Postat av: P

Eskilstuna är ingen småstad. Det är en förort ;)

2008-08-25 @ 22:24:07
URL: http://pierrepox.blogspot.com/
Postat av: Kati

Saknar dig! Hur ska jag kunna bo så långt ifrån dig??? Glad för din skull, men är ändå blå...

2008-08-26 @ 21:22:20
URL: http://leapox.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0