I Läppar Insmorda Krossas Evighetens Gamla Irrationella Regler Livet Startar (I like girls :P)

När jag kom på att jag gillar tjejer?
Trodde att det var när jag var på Pride nu i år... Det var som en aha-upplevelse. Vi stod på dansgolvet på Club G och helt plötsligt såg jag ljuset (så att säga). Det var som att se det hända i slow motion. Jag förstod att jag för första gången verkligen ville ha någon, och så råkade det vara en tjej... Hmm...en chock för mig, men inte för alla andra visade det sig. Den första personen jag berättade för att jag trodde att jag va bisexuell sa "men det vet jag ju, Eva" sedan har det fortsatt så, min släkt har faktiskt disskuterat min läggning sedan ett antal år bakåt. Haha...dumt att ingen sa något till mig bara.
Men visst var det ett roligt sätt för mig att få reda på det. Med musiken dånande i hela kroppen och berusad på livet (bland annat) efter dom roligaste dagarna i mitt liv o sen BANG! tjejen som fick mig att omvärdera allt. Haha...nu spanar jag vart faen jag än går. Kanske inte helt okej, men det skulle inte sitta fel med ett par ögon i nacken :P
Så efter mitt "uppvaknande" har jag börjat se tillbaka på vissa saker i mitt liv. Kan säga att jag ser allt med nya ögon. Idag kom jag på att första gången jag verkligen ville pussa en tjej var jag ungefär fem år gammal. Det var min bästa kompis och vi var uppe och lekte i mina föräldrars sovrum. Kommer inte ihåg med säkerhet att vi pussades, men jag har en bild i mitt huvud att vi gjorde det. Andra gången var jag nog 10 och det var en riktig puss, en låång...haha..det var en annan "bästis" jag hade. Farligt att ha varit vän med "lill"Eva alltså...
Men sen hände det något på vägen och det verkar som om att jag tappade något, en liten del av mig som gömde sig i mitt undermedvetna. Vet att jag ett par gånger tänkt att om jag nån gång skulle kyssa en tjej så skulle jag tycka om det alldeles för mycket och jag skulle aldrig gå tillbaka till killar...se vad rätt jag hade!
Signing out!


Kommentarer
Postat av: jennie

lilla gumman.... tur att du äntligen har kommit ut ur garderoben du inte äns visste du var inne i :) tur att jag har vetat det länge då, o fick vara me om ditt lilla uppvaknande!! puss

2008-08-18 @ 23:24:56
Postat av: Sanna

Välkommen till bloggvärlden..

Nu förväntar jag mig uppdateringar utan dess like.. Puss på dig min kära lilla Evapeva.. :)

2008-08-19 @ 00:55:41
URL: http://sannalajnen.blogg.se/
Postat av: Bea

Va söt du är gumman! Jag är så glad att du är lycklig, det lixom smittar och pirras i mig också! Jag är nog nästan lika föräntansfull som du, känns som julafton för en femåring! =D



Du är min bästatse Eva! foreva yours blink

2008-08-19 @ 18:47:59
URL: http://www.teja.se
Postat av: Kati

& du skriver ju så bra! Nu ska jag läsa mer o mer o mer... hah hah :)

2008-08-21 @ 21:56:12
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: P

Glad för din skull. Jobbigt för mig som måste omvärdera min filosofi ;)

2008-08-21 @ 22:08:25
URL: http://pierrepox.blogspot.com/
Postat av: Kusin Tina

Hej Kusin! Kul att lasa din blogg. Du uttrycker dig sa fint! Du far fortsatta o skriva mer om vad som hander med ditt nya liv pa vastkusten.jag bodde i GBG i nagra ar o det ar toppen dar. du kommer sakert trivas alldeles utmarkt! O ja den har tjocka slaktingen har tankt tanken nan enstaka gang o tycker det ar jatteroligt att du antligen har berattat. ;) kram kram

Tina

2008-09-01 @ 16:18:48
Postat av: Eva

Vad roligt att du kommenterar på min blogg kusin Tina :D

Mm...har förstått nu att tjocka släkten tänkt tanken några gånger :P

Självklart ska jag fortsätta skriva! Har fastnat i bloggvärlden och det verkar som om det är väldigt kletigt så det blir nog svårt att ta sig upp härifrån :P

Kramar

2008-09-05 @ 11:28:11
URL: http://foreva.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej Eevuska,

Tina skvallrade... Jag ar oxo glad for din skull. Det viktigaste ar att du ar lycklig.

Lycka till i GBG!

Kramar,

pia



2008-09-18 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0