Yes yes mam i'm here!

Ojojojojoj.....efter lång frånvaro så endast en superkort uppdatering. Känner att min blogg förtjänar mer än ett par rader, men det är allt jag har tid med just nu :P Ville bara dela med mig av lite bilder som min svåger Pierre fotat på mig. Vet att det fortfarande finns personer som inte har facebook och eftersom att bilderna jag lägger upp där bara kan nås av de som är vänner till mig där, så tänkte jag att jag skulle dela med mig av en direktlänk till albumet som går att beskåda i sin helhet utan att vara min vän på ansiktsboken...

Klicka HÄR så kommer du till albumet!



Nu ut och bada i det varma vädret som faktiskt(!!!!!!) lyckat nå gbg nu! :D
Signing OUT!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Ett inlägg om året. Du spammar inte i alla fall :) Hoppas vi ses snart!

2011-06-15 @ 20:32:28
URL: http://pox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0