Airhockey och Twister borde vara obligatoriskt på helgerna :D

Happ...nu är så är det bara vi två kvar här igen...Jag och mitt alterEgo. Vi ser ganska lika ut men det är väl där det hela slutar :P

Blev inte så sent i torsdags faktist..Spelade Twister och drack ett par glas vin med Jennie och hade super roligt!!!
Gick och la mig bredvid underbara sen och sov som en liten gris hela natten till klockan kvart i fem på morgonen när Emma ruskade liv i mig för hon skulle åka till jobbet...Att hon kunde sova igenom min o Jennies lilla spel på blodigt allvar förstår jag inte :P

Gårdagen spenderade jag nere på stan med J. Åkte ner till klockan ett och gick runt lite och gluttade. Köpte tre par boxertrosor från nya BjörnBorg kollektionen. Så jäkla snygga!!! Jag är asnöjd :D
Vinkade av Emma sen som skulle åke tillbaka hem vid halv 7-tiden. Men som vanligt så var Sj försenat. En halvtimma för att vara exakt. Inte så kul för henne som hade varit vaken sen 4 på morgonen. Men jag led inte av att spendera en extra halvtimma tillsammans med henne :P
Till kvällen sen så kom JSP (orkar inte skriva ut alla namn :P) ner tillbaka till stan och vi stack och spelade airhockey. Så kul!!! Det kommer att bli nya hobbyn!
Sista tiden spenderade vi på en liten krog på Andra Långgatan och drack ett par öl innan Jennie och Sanna åkte tillbaka till Norge vid 2-tiden, även jag vände hemåt vid den tiden.

Vaknade ensam i morse. Men pigg som attan och redo för att börja skriva kompletteringarna till min hemtenta :)

Signing Out!

Kommentarer
Postat av: Kati

Airhockey? Låter kul, men exakt vad/hur gör man?

2009-03-14 @ 22:30:26
URL: http://leapox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0