Update :)

Jahapp....long time no see ey :P
Var ett bra tag sen jag skrev nu... En del som har hänt. Haft en del att göra och tyvärr så har mitt bloggande blivit ännu mer lidande :P
Vad som har hänt? Oh, vart ska vi börja????

Jag och Emma har varit på hennes kusins bröllop i Stockholm för en hel del veckor sedan där jag blev introducerad till en del av hennes släkt. Gick riktigt bra och alla var supertrevliga :)

Vi (jag och Emma) har flyttat in i våran nya lägenhet i Kortedala :D :D :D Trivs hur bra som hellst och jag har alltid ständigt nya planer på vad jag vill ha i lägenheten...

Jag har börjat jobba som personlig assistent på Argolis nu och trivs kanonbra där :)

Ett par vändor till Eskilstuna har det blivit, senast nu i helgen då vi åkte för att träffa min faster och min kusin som är här och hälsar på från USA. Det var riktigt mysigt med en dag på sagostigen och picknik i solen med alla barnen. Till och med Emma var med och hoppade på studsmattorna :P Hehe...

Midsommar firades ute i Kullavik med en liten drös människor. Massor av god midsommarmat, kubbspel och singstar, och ännu mera mat :)

Jaja...lite bilder som plåster på såren för att ni väntat så tålmodigt på ett nytt inlägg ^^










Vi på väg till stockholm :)

Bilder på våran färgglada lägenhet :)










Bilder från Sagostigen









Har ni astråkigt och vill se fler bilder så titta in på Emmas bilddagbok :P

Allt för tillfället. Får se när det bloggas igen...

Signing out!

Kommentarer
Postat av: Kati

Härligt med uppdatering!!! Snart kommer väl nästa inlägg... ;) Fina bilder.

2009-07-11 @ 12:19:22
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: Pierre

Tack för senast och att ni lät två festivaldrägg knoppa där. Ni har ju en jättemysig lya, Men den där fågeln utanför hade jag nog knäppt rätt snart ;) Eller varför inte låta den kräksjuka kissen ovanför klippa fågeln :)

2009-07-12 @ 22:54:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Pierre

Tänkte bara kika in och se om det hade hänt nått nytt,men men :P

2009-07-22 @ 11:07:12
URL: http://pierrepox.blogspot.com
Postat av: Kati

Hm... har ju för vana att kolla in din blogg varje dag... men det kanske jag ska sluta med - eller kommer det en litenliten uppdatering snart? Kram

2009-07-23 @ 09:30:39
URL: http://leapox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0