Wee!!! Hem Hem Hem Hem :D

På tåget hem nu äntligen :D känns som att det var evigheter sedan sist jag var I Göteborg, och det har ju gått ett antal månader sedan jag lyckades ta mig hem. Har ju faktiskt pendlat mer mellan Mariestad och Eskilstuna än Göteborg och Eskilstuna.

Får nog säga att jag ganska modigt köpte en sista minuten-biljett för mina sista pengar. Lite galet kanske med tanke på att lånet och bidraget från csn kanske inte kommer att hinna hamna på mitt konto den här veckan :P Men ska det vara fattigt, då kan det vara så fattigt det bara går. Jag vill inte göra något halvdant :P

Hade en jätterolig kväll hemma hos T i lördags. Käkade tacopaj och choklad och grönsaksdipp och ännu lite mera grönsaksdipp. Kändes verkligen som en moffarkväll. Som det ska var på en lat-lördag. För övrigt så har hela helgen varit en kavalkad av filmtittande. Känns som om jag hade lite att ta igen på den punkten. Var hemma hos syster yster och sov över i fredags och såg både Juno, Step Up (nåntinnånting) och Stardust. Har velat se Stardust så jäkla länge nu, men nu fick jag äntligen göra det. Och den var lika  bra som jag trodde att den skulle vara :D :D :D En film helt i min smak :D

Såg Cloverfield hemma hos T och den va...ööööh.....bra....när den slutade :P Den var som en blandning av Godzilla, Alien och Blairwitch Projekt....Ja, den va så bra som den låter :P Annars så tycker jag ju att Blairwitch Project va bra, men en sån typ av film kan man bara göra en gång, alla andra som ser liknande ut blir bara plagiat.

Ikväll hemma alltså :D Det står en flarra vin, lite käk och Guitar Hero på menyn :D Längtar som attan :D

Signing out! Och nästa gång vi hörs så skriver jag hemifrån :D
Så, en gång till......
Jag ska HEM :D


Kommentarer
Postat av: Kati

Lyckliga du som kom iväg som du ville. Spela roll att det var sista slantarna, Guitar Hero och att du kom iväg till din nya hemstad kan du ju leva på i några dagar i alla fall! :) Annars får du ringa så fixar vi matpengar :)



KRAAAAAM!

2009-01-19 @ 20:25:06
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: Kati

2009-01-22 @ 14:42:51
URL: http://leapox.blogg.se/
Postat av: Kati

eh??? radera min förra kommentar, please...



-Moster Tiia?

-Hon är i Göteborg.

-Maja mee Jateborj.

-Nej, du ska till dagis.

-Nee, Maja med Jateborj.



Så, när får vi komma?

Kram, syster.

2009-01-22 @ 14:45:59
URL: http://leapox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0