Snart ett år tillsammans <3

Tiden den bara flyger iväg ibland. Har inte skrivit på en månad..igen..flåt :P
Men fasen vad man knappt hinner njuta av dagarna innan det har blivit natt igen och ett nytt dygn börjat. Sommarn är snart slut, hela min familj har varit och hälsat på mig och Emma i Gbg nu och jag har åkt både paddanbåt och varit på Universeum..två gånger :P Köpt fisk från feskekörkan, lagat den underbaraste maten tillsammans med min mamma :) Haft kräftskiva (två gånger det med :P ) Badat i havet massor, klängt på Emma då jag visst är livrädd för maneter (tur att jag kommer på det nu, slimiga äckliga små kletiga saker som gömmer sig i de skuggiga partierna i vattnet...) Varit på bio, ätit massor av kulglass på Kungsportsplatsen. Och nästan det största av allt: Fått flickvännen min att börja äta sushi och! och! och! LYSSNA på det HÄR!!! : Hon GILLAR DET!!!! :D Hahaha! jag är nog lite stolt ;)

Nu i helgen så är min pappa och sover hemma hos oss. Finnkampen är här i stan och självklart erbjuder man honom ett ställe att sova på :) Han får ju hela lägenheten för sig själv nästan med tanke på att jag jobbar natt (just nu) och Emma har åkte till sina föräldrar och är där och hälsar på.

Om lite mindre än 1 vecka så firar jag och Emma 1 år tillsammans :D Och för att fira så har vi bokat en liten liten sparesa till Nääs fabriker. Så vi åker bort en natt och skämmer bort oss ordentligt :) :) :) I spapaketet som vi bokade så ingår det bland annat:
* en natt i ett superior rum
* afternoon tea
* valfri massagebehandling 60 min
* trerättersmeny
* tillgång till bastu
* frukostbuffé

Dags att återgå till jobbet nu kanske :P
Ha det :D

Tror förresten att jag och bloggen har firat ett år med :P En årsdag som glömdes bort :'(

Kommentarer
Postat av: Kati

Låter som en helt underbar sommar. Sushin och spa-paketet är verkligen pricken över i:et. Kram :)

2009-09-05 @ 17:01:34
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: Kati

Hm... varför syns inte mitt förra inlägg? Hur som helst - kul att du skrev igen :)



Låter som en kanonsommar ju :)

2009-09-05 @ 19:19:01
URL: http://leapox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0