Födelsedagsfirande

Var på födelsedagsfest hemma hos min storasyster igår. Det var faktiskt väldigt trevligt. Vi hade frågesport, åt god mat och jag drack nog lite mer rödvin än jag borde gjort, men det är ju så det ska vara när man är på fest ;) Spelade GH senare på kvällen också, både II och III. Hade glömt bort alla låtarna på GH2 och hur jkla tråkit det spelet ser ut jämfört med 3an. Fick stryk i alla låtarna förutom i den första, men det kan ju ha att göra med att en viss person spelar på BarnNIVÅn!!!! Nämner inga namn här....men i mina länkar finns det en bloggare som heter P...I...E...R....R....E.... Han menar på att det enda som räknas är att vinna, men vill man vinna på dagisnivån så visst.....jag kan väl bjuda på det då :P

Vi skulle ju ha skrivit kontrakt på lägenheten idag också, men det blev uppskjutet tills på tisdag, så jag har tyvärr inga bilder att visa på lägenheten idag som jag hade sagt att jag skulle göra.....Det ser ut som om ni, och jag, får hålla oss till tåls ett par dagar till.....tråkit, men sant.....men säkra källor (läs J) har sagt att lägenheten är helt underbar! Yay *dansar runt i ring*

Ska vara husvakt i en vecka snart när mina systrar åker till Kreta med barnen. Lyckostar verkligen! Dom blev tom uppgraderade till typ 1a klass på planet och allt vad det innebär. Vadå? Skulle jag vara avis? Näh! Aldrig! (joooooooooo för det är jag jue!!!) Jag ska ju vara hus och kattvakt så jag kommer att ha fullt upp.....yes....
Hade hoppats på att få sällskap till helgen, men tråkit nog så ser det inte ut som att det blir så...det är jag och SagaGizmo som får mysa tillsammans dårå, utan E, men jag kan vänta.....visst visst :P

Tänkte ladda upp några bilder från festen igår, men när jag tittade igenom kameran som vi hade med ser jag till min förskräckelse att vi bara tagit ca 5 bilder. Varav 90% av dom består av syskondöttrarna som vi försöker få sitta bredvid varandra på soffan. Ah! Måste lära mig att fota mera. Måste lära föräldrarna att fota andra saker än bara barnbarn :P
Får se om det dyker upp bilder i morn!

Signing out!

Kommentarer
Postat av: Pierre

"dagisnivå" VS "en hel kväll obesegrad" Jupp dagis rules :P Kommer nog få klipulver i sängen när du är husvakt ;)

2008-09-29 @ 20:40:36
URL: http://pierrepox.blogspoot.com
Postat av: Eva

Mhmm.....det kan du nog räkna med :P Kommer att gömma massor med hårda stenar under madrassen också ska du se....hehehe

2008-09-29 @ 23:42:06
URL: http://foreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0