Hemma! :D

Nu så sitter jag i min finfina lägenhet. Har precis pluggat klart för idag och J va så snäll så hon ställde sig och lagade korvstroganof *mums* är lite lagom hungrig sådär...
Har bott i göteborg i snart sex dagar och jag känner mig verkligen hemma! Helt underbar stad! Har i och försig konkat på flyttkartonger de första dagarna, så jag har inte sett så mycket än av vårt område. Men i lördags så var E här och hon drog med mig på en utflyttningsfest hemma hos sin kusin. Så nu har jag träffat lite av hennes släkt med :P Det var riktigt roligt, men eftersom att vi båda var ganska så rejält trötta så blev det en ganska tidig kväll. Eller ja, tidig i Gbg standard. Vi var väl tillbaka hemma vid tretiden...
Var på ett riktigt roligt ställe i lördags, Sticky Fingers heter det. Det påminner lite om Rockbaren, bara det att det ligger i tre och en halv-våningar :D Supernajs :P Där kommer det att spenderas ganska många helgkvällar tror jag...Om jag hittar tillbaka dit vill säga, har ingen aning om hur man tar sig dit. Var lite roligt när vi skulle ta oss tillbaka till centralstationen...hade ingen aning om åt vilket håll vi skulle, men jag såg en vit byggnad som jag tyckte mig känna igen...E va lite skeptiskt till min kvinnliga intution, men jag hade ju rätt! Ha! Den gången iaf ^^



Jag och E





Nu ska jag ta och äta lite....

Kommer tillbaka till E-tuna i morn och stannar ett par dagar och hjälper mina föräldrar att flytta...sen ska jag inte bära på några kartonger på flera månader framöver....trött på att flytta nu! Men dert är ju roligt när man fått ordning på saker och ting i alla fall :D
Signing out!

Kommentarer
Postat av: Kusin Tina

Jag brukade hange pa Sticky Fingers nar jag bodde i GBG! Det ar riktigt kul dar! kram

2008-10-13 @ 17:32:55
Postat av: linda

bra att du testar gbgs uteställen, så att du kan tipsa om bra ställen sen när jag åker dit! kram kram

2008-10-13 @ 20:57:44
Postat av: Kati

Kul!!!

2008-10-13 @ 21:04:03
URL: http://leapox.blogspot.com
Postat av: Pierre

Det gröna avundsmonstret bor här nu ;)

2008-10-13 @ 21:32:47
URL: http://pierrepox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0